neděle 14. září 2014

Sobotní Praha

Ráno jsme s rodiči vyrazili směr Roztoky u Prahy, kde má byt moje sestřička Terka (http://mujblondblog.blogspot.cz/, zde můžete okusit i její blog, je už trochu zkušenější než já a můj kolega Jakub :D ). Po vynikajícím obědě nás Terka se svým přítelem Filipem, vzali na zámek v Roztokách.


Poté jsme zamířili k vlakovému nádraží, kde jsme nasedli na vlak a pokračovali do centra Prahy. Na Náměstí Republiky se pořádal festival středomořských chutí a vůní. Zde měli stánek i Votre Plaisir (v překladu: Vaše radost), kde je Terka zaměstnána, tak sem neodolal a ochutnal jeden dortík.


Jelikož hned vedle festivalu je obchodní centrum Palladium, tak jsem nakoukl i do něj. První obchod u vchodu je Foot Locker, ve kterém strávím vždy nejvíce času, prohlédl jsem si nějaké "sneakers", na které v tuto chvíli nemám dostupné prostředky a se smutkem jsem odešel. Bylo tu k vidění spoustu zajímavých kousků, hlavně od gigantů Nike a Adidas. Ten z Vás, kdo by se chtěl poohlédnout po nějakých "sneakers", tak jsem si jistý, že si zde vyberete :-).





Zlepšil jsem si náladu v H&M, kde jsem si vybral skvělé tepláky, pak zašel do oblíbeného Starbucksu, objednal si vanilkové frappuccino (bylo výborné). A pomalu jsme se chystali na návrat do Roztok.

Po návratu do Roztok, jsme se vydali do Hotelu Academic na výbornou večeři, kde jsem si objednal kuřecí prso s bramborovoořechovou kroketou a s brusinkovou omáčku.



A jakou jste měli sobotu vy? Honza :-)

1 komentář:

  1. Jeden dortík a "vyližtemiprdel".... :-) Hezký článek a ještě hezčí výlet, budu se těšit zase příště :-)

    OdpovědětVymazat